Wednesday 17 September 2014

Testimoni Vtamin C Yang Meletop!!

Salam semua!!

Just nak share pengalaman saya menggunakan vitmin C Shaklee.. Alhamdulillah, selama lebih kurang 6 bulan makan vitamin c ni saya dah dapat merasai perubahan pada kulit.. 

Kulit rasa lebih lembut, pori-pori dah semakin mengecil ANDDD yang paling saya suka JERAWAT saya makin berkurang!!!! Kulit pun makin cerah sekata..Happy sangat!!!!hehe.. 

Bibir pun rasa lembab je xpayah susah2 pakai lipbalm..(^_^) kalau nak tahu sebiji tablet vitamin C Shaklee sama dgn 7 biji oren tau!!! Larat ke korang makan 7 biji oren sehari!!

Kalau nak tahu kebaikan vitamin c ni tengok gambar di bawah..


Kebaikan vitamin C Shaklee
  1. Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat utk penyerapan zat besi yg lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkat pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga memerangi simptom selsema.
  2. Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yg berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluaran T-cells utk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.
  3. Mencantikkan kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yg lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi iaitu penyebab utama jeragat.
  4. Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental spt keresahan.
  5. Mengekalkan kolesterol sihat - Ia mampu mengurangkan kolesterol dlm darah, mengekalkan kapilari darah yg sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.
Apa KEISTIMEWAAN & PERBEZAAN vitamin C Shaklee dengan Vitamin C lain yang ada dlm pasaran???

  • Vitamin C pertaman yg SEMULAJADI dan bertindak secara 'sustained release' atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan dalam badan untuk membolehkan vitamin c sentiasa berada dalam badan kita.
  • Di mana ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk 1 tablet.
  • Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik.
  • Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan ke dalam sistem tubauh secar perlahan-lahan mengikut keperluan.
Rugi kalau anda x cuba vitamin C shaklee..
Nak tau lebih detail jangan segan-segan hubungi saya..


Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.


***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

2 comments:

  1. Good info..kunjungilah blog saya di
    Kekalsihatdenganvitamin.blogspot

    ReplyDelete
  2. vitamin yang memang wajib ambil setiap hari:)
    Diariku Ceritaku

    ReplyDelete