Saturday 13 September 2014

Best Sangat Ke Performance Drink Shaklee Ni??

Assalamualaikum semua T______T

Wah tajuk bukan main kontroversi, best sangat ke Performance Drink Shaklee ni?? Haa kalau nak tau best ke tak best kena baca sampai habis tau.. Jom kita baca sedikit pengenalan tentang sejarah tercetusnya Performance Drink Shaklee ni..

Performance Drink Shaklee 

Performance Drink dihasilkan pertama kali pada 1980-an oleh saintis Shaklee dan university Yale bagi membantu projek penerbangan Daedalus dan telah mencipta rekod sejarah sebagai penerbangan berkuasa manusia yang paling jauh iaitu 72 batu dan rekod ini masih bertahan hingga kini.  

Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, meningkatkan tenaga dan memelihara sikurlasi dendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera. 

Antara kebaikan Performance Drink Shaklee ialah: 

  • 1. Meningkatkan daya ketahanan badan dimana ia memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat. 

  • 2. Menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal dengan segera dan meningkatkan daya tahan otot. 

  • 3. Mengimbangi dan menbekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air dalam tubuh.  

  • 4. Mengurangkan kehausan, mencegah penyahidratan, melembabkan kulit dan kelihatan muda. 

  • 5. Memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan penyembuhan akibat kecederaan otot. 

  • 6. Rasa oren yang sedap berbanding minuman elektrolit yang bergas lain. Ia tanpa pewarna, perasa dan pengawet tiruan. Ia adalah semulajadi. 

Performance Drink

Performance Drink amat disukai ramai kerana rasanya yang sedap seperti air oren hundred plus versi tiada gas ye. Sesiapa yang suka minum air hundred plus tu boleh gantikan dengan minuman ini kerana ia langsung tiada gas, perasa, pewarna dan tiada gula berlebihan.

Siapakah yang sesuai mengambil Performance Drink?

  • 1. Orang yang berpuasa – Ia mengekalkan kandungan air dalam tubuh dan menghindari dihidrasi. (diambil semasa bersahur dan berbuka) 
  • 2. Ibu yang menyusukan anak 
  • 3. Para atlet yang sentiasa bersukan 
  • 4. Sering keletihan dan memerlukan tenaga tambahan dengan cepat 
  • 5. Cirit birit dan muntah-muntah  
  • 6. Ketika rasa nak demam atau sedang demam 
  • 7. Sebelum dan selepas pembedahan 
  • 8. Mereka yang sakit kepala 
  • 9. Pesakit gaout 

Testimoni diri sendiri apabila mengambil Performance Drink. Bila cuaca panas dan akan terasa sakit2 kepala, balik rumah terus bancuh Performance Drink, alhamdulillh sakit kepala hilang. And lagi satu yang best sangat2 bila bulan puasa berbuka dengan minum Performance Drink, terasa segar sangat2 tekak ni, seperti minum bergelen2 air, minum sedikit pun dah rasa hilang kehausan padahal sebelum ni time berbuka x sah 2 gelas air..hehe. Lepas ni berbuka puasa wajib amik Performance Drink..:-) 


Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.



***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

No comments:

Post a Comment