Thursday 18 September 2014

Testimoni Ostematrix Shaklee

Salam kawan-kawan.. T____T

Kali ni yana just nak share testimoni-testimoni meletop dari pengguna setia Shaklee. Bukan rancangan MELETOP tau..hehe

 Rata-rata semuanya memberikan feedback yang positif, tapi kalau ada yang bagi feedback negatif tu bila kita tanya dan soal selidik balik, sebenarnya bukan salah produk tetapi salah dari pengguna itu sendiri. 

Mereka ada yang tidak konsisten makan supplement Shaklee, mengambil air kurang dari 3 liter sehari, mengambil makanan yang tidak sihat dan banyak lagi. Bila kesan tidak memuaskan mulalah menyalah produk Shaklee.

Jika produk Shaklee memberikan kesan tidak baik pada kesihatan pengguna mana mungkin ia bertahan selama 50 tahun lebih, MANA MUNGKIN!!! Tambahan pula produk Shaklee telah diperakui halal oleh JAKIM dan mempunyai kelulusan dari KKM. Kalau tak percaya boleh tengok ni --->>> Status Halal.

Ni antara testimoni-testimoni Ostematrix yang meletop tu, jom tengok!!








Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.



***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

No comments:

Post a Comment