Wednesday 3 September 2014

TOP PRODUCT~ ESP HOT!!



Tidak dapat dinafikan ESP merupakan produk hot di dalam Shaklee dan sebab itulah samada Shaklee ada membuat promosi ESP atau pun tidak ia sentiasa menjadi hot selling setiap bulan. Kalau nak tahu saya terjebak dalam Shaklee ni sebab jatuh cinta pada ESP lah..hehe


Kalau nak senaraikan kelebihan ESP ni memang banyak dan bukan sahaja terhad kepada wanita malah lelaki pun boleh mencuba ESP ni.. Ia bagus untuk semua peringkat umur cuma tidak digalakkan untuk bayi berusia 12 bulan ke bawah.





Saya nak share apa kelebihan ESP berbanding produk-produk lain..

  • ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yg tak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Diperkaya dgn 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.


  • Dihasilkan dari kacang soya yang paling berkualiti dan merupakan kacang soya "non-GMO". Oleh itu anda tidak perlu risau dengan pengambilan ESP kerana penggunaan kacang soya "non-GMO" tidak membawa mudarat.


  • Indeks Glisemik (G.I) yg rendah menjadikan ia sesuai diambil oleh penghidap kencing manis.


  • Ia rendah lemak dan tiada kolesterol.


  • 90% Protein asli kerana telah diasingkan dari karbohidrat dan lemak dan ini secara tak langsung dapat mengelakkan kembung.


  • Dihasilkan dalam suhu yg rendah dan dicuci dgn air, bukannya alkohol untuk mengekalkan proteinnya. Ini adalah dibawah Identify Preserved Program (IPP).

Sesuai untuk semua:

  • Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
  • Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.. no more heavy breakfast.
  • Ibu-ibu yang menyusu: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.
  • Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
  • Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri..WOW!

Kesimpulannya lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yg berdiet, nak tambah tenaga, anda, saya, kamu dan dia yg sihat dan ingin kekal sihat patut sesuai mengambil ESP.

Masih ragu-ragu mahu mencuba? Tak percaya pada kesan ESP? Cuba dulu sekali, mesti order lagi..


Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..


Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee melalui Esell....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.

***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

No comments:

Post a Comment