Monday 29 September 2014

Masker Untuk Kulit Gebu, Cerah Dan Tiada Jerawat


Salam ceria semua..T____T

Semalam bermula lah aktiviti untuk memanjakan wajah dengan menggunakan ESP. Kalau nak cerita pasal ESP ni rasanya sampai esok pun tak kan habis yela ESP ni mempunyai banyak kebaikan jadi tak rugi lah jika anda membeli ESP sebab ia bukan sahaja untuk kecantikan dan kesihatan dalaman, malah luaran juga mendapat kesan daripada penggunaan ESP ni.

Rasanya semua dah tahu kan ESP ni amat terkenal demgan milk booster, untuk tenaga, untuk kurus malah ia juga terkenal di kalangan wanita-wanita kerana ia dapat mencantikkan kulit. Untuk kesan lebih optimum, ESP boleh digunakan sebagai masker. Haa nak tahu macam mana caranya????
.
.
.

Caranya adalah campurkan 2 sudu yogurt bersama dengan 1 sudu ESP. Mesti guna plain yogurt tau, jenama tak kisah lah ape-ape jenama pun boleh. Lepas tu bermula lah aktiviti menepek masker.hehe

Terima kasih lyn kerana sudi menjadi model untik masker ESP.hihi

Tunggu sehingga kering. Lepas tu boleh lah dibilas menggunakan air suam.
.
.
.


Jika anda konsisten mengamalkan masker ini, insyaallah hasilnya amat memuaskan hati. Buktinya lihatlah gambar lyn di atas, dari dulunya muka berjerawat, kusam dan tidak bermaya sekarang dengan pemakaian masker ESP dengan konsisten, kulit wajahnya lebih gebu, halu, cerah dan paling BEST jerawat sudah segan nak tumbuh!!!

Berminat untuk mendapatkan kulit gebu, cerah, berseri dan tiada jerawat, boleh lah mencuba ESP untuk dijadiakn masker. 
Selamat mencuba..T_____T

Anda juga boleh mencuba beberapa masker ini:



Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.




***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***



No comments:

Post a Comment