Monday 22 September 2014

Pengedar Sah Shaklee



Produk Shaklee

Berminat untuk dapatkan produk dan konsultasi percuma berkenaan produk Shaklee??? 

Mahukan produk Shaklee dengan cepat dan jimat tanpa kos penghantaran??? 

Jangan risau anda yang berada di sekitar Kerteh/Kemaman/Dungun boleh mendapatkan perkhidmatan perhantaran percuma dari saya melalui cash on delivery atau cod. 

Carannya mudah sahaja, hubungi saya untuk tempahan dan saya akan menghantar kepada anda sendiri  sehingga ke depan pintu anda..


Penghantaran percuma hingga ke depan pintu rumah anda!!

Saya adalah pengedar sah Shaklee Kemaman, Dungun, Terengganu dan seluruh Malaysia.. Saya juga membuat penghantaran ke Brunei, Indonesia dan juga Singapura melalui pos laju.

Klik SINI untuk melihat SET MAMPU MILIK yang ditawarkan.

Klik SINI untuk mengetahui kelebihan menjadi ahli Shakkee..

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh terus hubungi saya.

Sms/Whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
Page Fb : SupplementShop

No comments:

Post a Comment