Friday 5 September 2014

Herb-Lax yang Awesome

Anda mahu kuruskan badan atau kempiskan perut yang buncit??? Haa cubala HERB-LAX SHAKLEE!!! Sebelum ini saya ada buat entry pasal perut buncit, sila baca di sini ---->>>> Tips Hilangkan Perut Buncit.

Perut Buncit

Bayang lah kalau korang x membuang sampai 2-3 ari msti rasa xselesa dan muka pun naik2 jerawat kn?? Tu maknanya usus korang dah penuh ngn toksin, ala kira macam longkang tersumbat la, mesti bau busuk kan?? Macam tu jgk lah usus korang.. Caranya senang je, makan 2-4 bji sebelum tido, amik kau segala sampah sarap keluar..haha..

Kiranya, proses detox berjalan lancar - segala toksin berlebihan di dalam badan, di keluarkan. Detox ialah proses meneutralkan atau membuang toksin dari dalam badan. Toksin ni adalah semua benda yang boleh membahayakan tisu badan - macam-macam la, dari aktiviti sel, persekitaran, makanan dan air. Jadi, bila toksin banyak dalam badan, penyerapan nutrient akan menjadi slow. Nak diet pun, mungkin tidak berapa berkesan.

Gambar Hiasan

Ia bukan sahaja membersihkan dan merangsang usus supaya segala kekotoran keluar malah dapat mengempiskan perut. Maka abang kakak, makcik makcik yang mempunyai masalah perut buncit amat disarankan untuk mencuba produk yang dijamin selamat, yakin dan semulajadi ini..

Jom baca apa kebaikan Herb-lax ni:

1. Pembersihan najis yang tersekat
2. Meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
3. Membantu masalah sembelit
4. Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
5. Mengempiskan perut
6. Ia membantu dalam megurangkan atau memberi kepejalan pada perut
7. Sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba

Herb-Lax

 Detox bukan sahaja utk KURUS malah utk CANTIK dan SIHAT. I believe you are what you EAT. I believe stomach is the home for every DISEASES...:-)

Herb-Lax yang Awesome

Nak lagi SUPER DUPER AWESOME boleh cuba SET BAJET KURUS ni yang meletup-letup testimoni diorang, boleh baca dekat sini--->>SET BAJET KURUS.  Set ini terdiri daripada Alfafa, Lecithin dan ESP yang mampu milik untuk semua orang.  Susah nak cakap tentang kehebatannya, anda cuba pasti akan jatuh cinta..

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.

ODER SET KURUS BAJET SHAKLEE

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan

Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

1 comment:

  1. herb lax ni mmg terbaik utk detoks!
    http://tinyurl.com/qesc8tl

    ReplyDelete