Tuesday 9 September 2014

Tumit Pecah? Cegah Sebelum Terlambat

Kaki yang cantik adalah idaman setiap gadis


Kaki adalah antara bahagian yang terdedah dan sering diabaikan penjagaannya. Jadi, buat gadis di luar sana cepat-cepatlah mengambil langkah-langkah berikut sekirannya tidak ingin kaki kamu menjadi tempat tinggal kulat dan sebagainya.


1. Kasut

Beli dan kenakan kasut yang sesuai dengan kaki kamu. Kasut yang terlebih kecil atau besar akan membuatkan kulit kaki kamu melecet serta mudah pecah.

Kalau boleh elakkan memakai kasut bertumit tinggi

2. Gunakan kasut secara bertukar-ganti

Pastikan setiap hari kamu memakai kasut yang berlainan. Jikankamu menggunakan kasut yang sama setiap hari, ia boleh menyebabkan lapisah kulit kamu pecah-pecah. Contohnya, jika hari ini kamu memakai kasut tumit tinggi seharian, maka keesokkan harinya adalah lebih baik kamu memakai kasut dengan permukaan yang rata.

3. Selamat tinggal daki

Rajin-rajinlah melakukan penggelupasan daki pada kulit kaki kamu. Gunakan batu sungai untuk menggosok kaki. Gosok dengan gerakan memutar dan membentuk lingkaran kecil pada kulit kaki terutamanya pada tumit. Kemudian jangan lupa untuk menyapu losyen bagi menghaluskan lagi kulit kaki kamu. Jika dilakukan secara rutin, maka kulit kaki kamu akan menjadi lembut dan cantik.

Atau untuk gadis-gadis di luar sana mahu mendapatkan tumit yang cantik menawan, kamu bolehlah mencuba ESP yang SUPER HOT ni.. Nak tahu apa kebaikannya? Klik sini untuk baca --->>>

Tumit kaki pecah hilsng dengan ESP


Selamat tinggal tumit kaki merekah!!! Minum ESP tumit kaki yang merekah dan pecah2 hilang!!! Banyak btul kebaikan ESP ni, untuk kesihatan dalaman, untuk kesihatan luaran bak kata satu badan lah akan mendapat kesan dpd minun ESP ni...hehe.. 

Tak hairan lah ESP ni menjadi HOT SALE di Shaklee!!! Tak malu ke suami tegur tumit kaki merekah, malu woo... psttt... Saya pernah terbaca dalam satu majalah yang mengatakan tumit kaki wanita yang licin melambangkan keseksian wanita..hehe So jangan tunggu lagi, cepat cuba ESP yang HOTTT ni!!!!:-)

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..


Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 



 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.


***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

No comments:

Post a Comment