Thursday 2 October 2014

Bagaimana Jerawat Terjadi??

Bagaimana berlakunya jerawat??

Jerawat merupakan masalah yang melanda hampir kebanyakkan remaja amnya. Ia salah satunya disebabkan oleh hormon progesteron, estrogen dan testosteron yang tidak seimbang dalam badan.

Ketidakseimbangan hormon ini menyebabkan kuman corynebacterium menyerang kulit. Kuman jenis ini hidup di dalam kulit yang berminyak dan kalenjar sebum serta kelanjar peluh yang aktif.

Apabila ia menyerang maka kulit akan ditumbuhi kudis kecil dan kudis ini akan pecah dan mengeluarkan nanah. Apabila ia sembuh, ia akan meninggalkan parut yang dalam dan sukar untuk hilang.

Sebenarnya parut jerawat merupakan masalah yang lebih besar dan sukar dirawat berbanding dengan masalah jerawat. Meskipun jerawat berjaya dibendung, masalah parut pada muka tetap membuatkan seseorang itu hilang keyakinan dirinya.

Kini anda tidak perlu bimbang lagi tentang masalah parut jerawat kerana ESP Shaklee mampu untuk memudarkan parut jerawat sekaligus dapat mencerahkan kulit supaya nampak sekata.


Model ESP..lyn yg comel.hehe



Anda juga boleh mencuba Set Jerawat di atas iaitu gabungan ESP dan juga GLA COMPLEX di mana GLA dapat menstabilkan hormon yang menjadi punca jerawat. Bila hormon dah stabil barulah jerawat segan nak tumbuh..

Bulan Oktober ini adalah bulan bertuah bagi wanita-wanita yang ingin cantik, kerana bulan ini adalah bulan promosi ESP Shaklee!!! Beli 6 dapat PERCUMA 1, anda juga akan mendapat KEAHLIAN SEUMUR HIDUP di mana secara automatik membolehkan anda membuat pembelian produk dengan HARGA AHLI. 

Ada lagi!!! Anda juga akan mendapat CASH BONIS yang akan diberikan dari SHAKLEE. Wah memang untung sangat-sangat jika anda pembuat pembelian sempena harga promosi ni.T____T

Selain itu, untuk mendapatkan kesan yang maksima, anda juga boleh menggunakan masker. Klik SINI untuk mengetahui cara pemakaian masker ESP..T___T



Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.

Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.




***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

No comments:

Post a Comment