Tuesday 21 October 2014

Kebaikan ESP Shaklee

Assalamualaikum semua..T___T

Pejam celik pejam celik, tinggal seminggu lebih lagi  nak masuk penghujung bulan 10. Maknanya promosi ESP sudah hampir tamat!!! Lepas ni tak tahu bila pulak lah Shaklee nak buat promosi ESP lagi, so you all jangan lepaskan peluang ini..



Rasanya dalam blog ini sudah berpuluh-puluh entry menceritakan tentang ESP kerana ESP mempunyai 1001 kebaikan yang baik untuk tubuh.


Apa yang BEST sangat dengan ESP ni??


Awet muda ~ Asid amio penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Baik untuk hormon ~ Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones fungsinya sama dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

Baik untuk prostat ~ Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya memgekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

Kulit remaja ~ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan. Untuk kulit cerah tanpa sebarang cela, boleh baca testimoni di sini.

Pembekal tenaga ~ Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

Membaiki pigmentasi ~ membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan ke tua.

Membaiki memori ~ Meningkatkan memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.


Banyak lagi sebenarnya kebaikan ESP ni, tetapi saya hanya fokus kepada kepentingan utama. Jika di tulis di sini rasanya panjang berjela lah ye. Tapi tak apa, saya akan sambung kebaikan ESP ni pada entry akan datang. Oh ye, jangan lepaslan peluang untuk memdapatkan promosi ESP BELI 6 PERCUMA 1!!!! Berbaloi-baloi..:-)


Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 


Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

No comments:

Post a Comment