Tuesday 28 October 2014

Penyelesaian Masalah Rambut Dengan Revitalizing Shampoo

Anda dah mencuba pelbagai rawatan rambut dan syampu di pasaran tetapi masalah rambut anda tetap tidak mendapat penyelesaiannya. Jika rambut anda mengalami masalah gugur, rambut berminyak atau kering, rambut kusam, rambut kelumumur, anda patut beralih kepada REVITALIZING SHAMPOO.

REVITALIZING SHAMPOO mengandungi sistem pembersihan yang patent-pending. Diformulasikan dengan humectants dan protin berasaskan sayuran untuk kutikel rambut yang licin.

Mengimbangi kulit kepala dan menyemai rambut dengan humectant, membantu mengurangkan kusut dan mengekalkan imbangan kelembapan dan kilauan.

Kebaikan REVITALIZING SHAMPOO

% Ia dapat membersihkan rambut dengan menanggalkan minyak berlebihan, kotoran dan produk dandanan.

% Mampu memguatkan akar rambut, tidak menanggalkan kelembapan penting, jadi kutikel rambut sentiasa licin dan tahan dari rosak walaupun dalam keadaan basah.

% Anti-statik dan tidak mengering menjadikan rambut mengekalkan flex dan daya tahan semulajadi.

Testimoni REVITALIZING SHAMPOO



Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.

ORDER REVITALIZING SHAMPOO

Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

Kalau nak lagi jimat JOM JOIN AHLI dan terus dapat harga ahli. Keahlian seumur hidup dan tak ada expired tau. Silap silap kalau cukup points Shaklee bayar bonus lagi.. Best sangat. Jadilah pengguna bijak. Jadi Ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan.




***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***


1 comment:

  1. mak jemah guna shampoo ni jugak sekarnag rambut dah kurang gugur..

    ReplyDelete