Thursday 17 July 2014

Jus Bantu Atasi Jerawat

Buah-buaahan adalah satu daripada anugerah alam terbaik untuk manusia. Selain dijadikan makanan, buah-buahan juga dapat meningkatkan kecantikan dalaman dan luaran manusia.

Buah-buahan yang kaya dengan vitamin, zat galian, enzim, fitonutrien dan antiokdidan boleh dibuat jus yang dapat membantu menyegar dan mencerdaskan tubuh kita yang letih dan lesu.



Selain itu, khasiat yang terkandung dalam makanan ini juga dapat membantu wanita menjaga kecantikan diri. Ia juga bermanfaat untuk merawat pebagai jenis masalah kulit dan membantu melangsingkan tubuh.

Kehadiran miss J amat dibenci oleh sesiapa sahaja samada lelaki atau wanita. Miss J boleh berlaku disebabkan beberapa faktor antaranya pencemaran, pemakanan, penjagaan kulit yang tidak sempurna, produk tidak sesuai dan perubahan hormon.



So, kali ni saya nak kongsi resepi minuman istimewa untuk mengatasi masalah miss J.

Bahan-bahan

1 biji oren
1 bji mangga
1 1/2 biji pear

Oren

Mangga

Pear



Cara membuat
  1. Masukkan buah-buahan yang telah dipotong ke dalam blander.
  2. Blend biah-buahan ini dan tapis untuk mendapatkan jusnya.
  3. Minum segera agar khasiatnya terjamin.
  4. Anda juga boleh gabungkan khasiat buah-buahan seperti anggur dan lobak merah atau tomato, atau lobak merah dan epal.
Dah siap!!! Jus yg lazat!!

Vitamin C yang terkandung  dalam buah-buahan dapat membantu mengatasi masalah jerawat, menghilangkan parut secara semulajadi dan mencerahkan kulit.

Tapi bagi anda yang tiada masa untuk membuat jus seperti ini, anda juga boleh mencuba produk dari Shaklee iaitu Sustained Release Vita C yang kaya dengan vitamin C.




Satu kapsul Sustained Release Vita C umpama 7 biji oren. Harganya sebotol Sustained Release Vita C sangat berpatutan kerana ia mengandungi 180 biji kapsul dan tahan selama 6 bulan. Wow jimat kan?


Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop 

 Atau mahu membuat pembelian terus dengan Shaklee....

Boleh klik link di bawah dan anda perlu lengkapkan ODER FORM untuk membuat pembelian langsung melalui Shaklee.


Untuk payment boleh guna credit or debit card. Pembayaran terus kepada Shaklee Malaysia. Tak perlu dah bank in kat saya. Semuanya antara anda dan Shaklee Malaysia. Barang akan dikurier oleh Shaklee Malaysia dengan khidmat kurier GDEX atau CITY-LINK.

***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***




1 comment:

  1. so far memang dah try vitamin C shaklee. ok jgak. cuma kadang2 lupa nak makan

    ReplyDelete