Thursday 10 July 2014

Masker Semulajadi daripada Alfafa Shaklee

Pejam celik, pejam celik dah tak lama kita nak menyambut hari raya kan... Masa ni la semua sibuk nak buat kuih raya, cari baju raya, langsir raya, kasut raya... Raya raya lah jugak tapi jangan lupa tanggungjawab kita untuk membayar zakat fitrah bagi yang berkemampuan. Dan di bulan puasa ni lah kita digalakkan untuk memperbanykkan sedekah kepada anak yatim dan fakir miskin.

Seronok sangat cerita pasal raya sampai terlupa point utama saya nak share kat sini.. Kali ni saya nak share pasal masker yang BEST yang pernah saya cuba... Mari saya perkenalkan masker tu adalah MASKER ALFAFA!!!!:-) 

Korang jangan ingat Alfafa Shaklee ni untuk makan je, sebaliknnya ia juga boleh dibuat masker..

 Alfafa Complex yang SUPERBEST!!

Ni la dia rupa Alfafa tu, banyak kebaikannya, boleh menyahkan toksin dalam badan, membantu memperbanyakkan susu badan dan yang paling penting sekali memang sesuai untuk orang yang menghadapi resdung.

Kalau nak buat masker cara-caranya sangat MUDAH, SENANG dan CEPAT sekali.. Ikut je cara-cara seperti di bawah ye..

Cara membuat masker Alfafa


Sesudah sapu di muka, biarkan masker ni kering dalam 15 minit kemudian cuci sehingga bersih, atau boleh dipakai semalaman. Waktu sesuai dipakai di waktu pagi atau malam dan amalkan seminggu sekali atau 2x seminggu..

Masker alfafa ni sangat berkesan untuk mengecutkan JERAWAT, dan jika diamalkan tona kulit akan lebih sekata serta wajah akan lebih SMOOTH and FLAWLESS... Berita baik untuk sesiapa yang suka bercuti di pantai atau pulau, kalau perasan mesti muka jadi gelap kan kalu dah balik dari bercuti tu..  Jangan risau lagi sebab masker alfafa ni boleh elakkan SUNBURN!!! Wahhh best kan...:-) 

Tengok apa kata mereka yang telah amalkan masker alfafa ni.:-)

Testimoni masker Alfafa

Jom amalkan masker Alfafa ni untuk tampil jelita di hari raya.. Yang pastinya masker ni 100% SEMULAJADI, SELAMAT dan semestinya DIYAKINI..

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh hubungi dan saya akan memberikan perkhidmatan konsultasi percuma kepada anda..

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
FB Page : SupplementShop

***These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.***

2 comments:

  1. good sharing...new idea...boleh cuba ni....

    jgn lupa follow sy http://mummyfarisharyyan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mummy..cubalah masker alfafa memang Best!!!

      Delete