Sunday 4 May 2014

Set Resdung Shaklee


Salam Semua...

   Kali ni ni saya nak kongsi sikit pasal Set Resdung Shaklee yang WAJIBBBB diambil oleh semua penghidap resdung biasa mahupun kronik.. Jangan biarkan resdung anda belarutan kerana ia akan menyebabkan fungsi hidung dan telinga terjejas dan paling teruk sekali resdung boleh menyebabkan buta!!!! Ish takut pulak saya dengar...hehe..

   Saya sendiri telah mencuba set ni. Sebelum ni pantang makan budu, belacan, cencalok dan seangkatan dengannya, makan seafood pastu duduk kat tempat berhabuk mesti akan rasa gatal hidung dan bersin-bersin... Sekarang ni dah masuk 3 bulan saya makan set ni alhamdulillah, nampak ada banyak perubahan, makan budu ke seafood ke xder dah gatal-gatal cam dulu yang BESTNYEEEE jerawat pun makin kurang!!!hehe... Tahukah anda yang resdung juga menyebabkan jerawat??? So kenalah rawat resdung dulu baru lah jerawat segan nak muncul... 


Tadaaaa...ni lah die Set Resdung yang diwar-war kan tu...(^_^)

   Set ni terdiri daripada Vita-C, B-Complex dengan Alfafa Complex.... Jom kita tengok apa kebaikan setiap produk ni...


   Ape kata anda try set ni, InsyaAllah bukan sahaja resdung anda hilang malah anda akan dapat bonus kulit cantik dan berseri!!! Berminat??? Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut.. Saya akan memberikan tips-tips pemakanan dan juga konsultasi percuma kepada anda... 


Pm/Sms/Whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com

ID : 1130492 

Jika anda mahu membeli Set Resdung ini sendiri, boleh klik di sini: 
Saya Mahu Beli Set Resdung

No comments:

Post a Comment