Monday 12 May 2014

ESP Sentiasa Hot

Assalamualaikum semua..(^_^)

Sejak akhir-akhir ini ramai yang bertanya dan meragui khasiat ESP dan menyamakannya dengan sumber soya biasa. Di sisi saya ingin membuat sedikit pemahaman agar setiap yang ambil ESP mengambilnya dengan ilmu dan dengan ilmu itu baru kita yakin dan apabila kita yakin baru lah khasiatnya akan betul-betul terserap dan diserap sepenuhna oleh badan dan memberikan kesan yang kita inginkan. Makan tanpa ilmu tak akan memberi makna apa-apa kepada kita malah memberikan impak yang tidak bagus kepda kita kerana kita mudah goyah dan ketidakyakinan itu sendiri akan memungkinkan kita tidak mendapat khasiat sepenuhnya dari apa yang kuta makan dan ambil..

ESP adalah protein.... Kenapa protein amat penting kepada kita???

Haa jom baca ni...

Sebab protein adalah makanan yang terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan se-sel (anggaran 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung pada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/ cedera dengan tisu-tisu yang baru dan menggantikan tisu-tisu yang lama/ tua dengan tisu-tisu yang baru.

Apa yang best sangat dengan ESP ni???

Merupakan sumber "protein lengkap" dengan 9 amino asid pentimg yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperoleh oleh diet seharian. Berasaskan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolestrol terbukti secara klinikal dapat membekalkan tenaga berjam-jam untuk kehidupan yang aktif di samping membantu mengekalkan kepejalan, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormone yang sempurna. ESP juga membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah. Kandungan lemak dalam ESP sangat minimum iaitu (1gm) dan tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. Dan paling penting tiada perasa tiruan, pewarna dan pengawet. Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga. 



Kelebihan ESP...

Menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri, bantu hilangkan parut jerawat di muka, memberikan tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, menganjalkan kulit, dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan. ESP juga menyokong kesihatan jantung dan prostat.


ESP jika diambil bersama supplement2 lain akan membantu penyerapan yang lebih baik. Ia akan lebih cepat menyerap dan kesan lebih baik daripada mereka yang tidak mengambil bersama ESP..

Jom kita lihat testimoni pengguna ESP..


Kulit makin putih, baby kenyang dan susu badan pekat!!!

Turunkan paras gula!!!

Mengurangkan alahan/ alergic!!!

Wowww banyaknya kebaikan ESP ni.. Rugi kalau tak grab..hehe.. Korang boleh baca banyak lagi testimoni dekat sini Testimoni ESP hot!!!

Untuk tempahan atau pertanyaan jangan segan hubungi saya.. Saya akan memberikan konsultasi percuma kepada anda.

Pm/sms/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
ID : 1130492




No comments:

Post a Comment