Friday 4 July 2014

Vivix Kesihatan Menyeluruh

Alhamdulillah, masuk hari ni 6 Ramadhan 1435H dh masuk hari ke enam umat islam berpuasa.. Semoga kita dikurniakan dengan kesihatan yg baik utk beribadah dengan lebih khusyuk..

Entry kali ni saya nak cerita tentang produk yg kiranya top produk di Shaklee ni.. Rata-rata pengguna yg menggunakan produk ni memberi TIPTOP FEEDBACK!!! Mana taknya, belum habis sebotol ia dah memberikan perubahan positif kpd kesihatan kita..  Nak tau apa produk tu, jeng jeng jeng....


Vivix

Bulan ni adalah berita terbaik untuk sesiapa yg mementingkan kesihatan, yang mementingkan kecantikan dan awet muda kerana bulan ni adalah bulan promo VIVIX!! 

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusiaVivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. 

   

Memperbaiki DNA.
  •    Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel. 

  •   Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. 

  •    Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.

  •       Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kebaikan Vivix: 


Wah banyak betul kebaikan vivix ni.. So jom kita lihat siapa yg perlukan vivix ni..


Alhamdulillah, ramai yg berpuas hati selepas mencuba vivix ni.. Ni antara testimoni pengguna vivix..




So, tunggu apa lagi, cubalah vivix utk kesihatan menyeluruh.. Juga boleh dihadiahkan kepada org yg tersayang...

Sebarang pertanyaan atau tempahan bolehlah hubungi saya di:

Sms/pm/whatsapp : 019-5643112
Email : di_ana88@yahoo.com
  
Jika anda mahu membeli Vivix Shaklee ini sendiri, boleh klik di sini: 

 

9 comments: